Prodáváme 100 000 ohebných smartphonů měsíčně, tvrdí Huawei. Samsung je na tom podobně

Ani u jednoho z výrobců není jasné, jak moc přesné jejich odhady jsou; pokud se ovšem nemýlí, znamená to dvě věci.

První, že se ohebné telefony prodávají špatně, což se všeobecně očekávalo – ale že čísla ještě nejsou tak hrozná na to, aby se v oblasti dále neexperimentovalo. Nová a radikální technologii se málokdy prodává skvěle ve svých prvních iteracích.

Druhá, že oba výrobci chystají i další ohebné telefony. Pokud o číslech mluví (což dělá Samsung prakticky neustále a Huawei se také nedrží zpátky), znamená to, že o nich mluvit chtějí.

Obrázek: Prodáváme 100 000 ohebných smartphonů měsíčně, tvrdí Huawei. Samsung je na tom podobně

Tak kolik?

Huawei Mate X a Samsung Galaxy Fold už od počátku provází řada problémů, hlavně s odolností a výdrží, a je velmi znát, že jde primárně o experimentální zařízení pro takové nadšence, co si mohou dovolit vyhodit slušnou částku peněz přímo z okna.

Samsung je ohledně prodejů velmi nejasný. Nejprve jeden z manažerů tvrdil, že se prodalo milion kusů – což se ukázalo jako naprostý nesmysl – a následně na letošním veletrhu CES číslo upravil na 400 000 až 500 000. Což je podstatný rozdíl – pokud se prodalo 500 000 do konce roku, pak Samsung splnil své prodejní cíle. Pokud ne, selhal; a to dělá v dalším výhledu znatelný rozdíl, na předpoklady dávají analytici i firmy.

Galaxy Fold vyšel v září 2019, Mate X pak v listopadu. Samsung měl proto na prodej čtyři měsíce, Huawei jen dva.

Obrázek: Prodáváme 100 000 ohebných smartphonů měsíčně, tvrdí Huawei. Samsung je na tom podobně

Samsung Galaxy Fold, původní varianta. Zdroj: Tom’s Guide

Ohebné telefony vydaly i další firmy, jiné je chystají na tento rok – především Microsoft (Duo) a Motorola (Razr), jejichž prototypy budou skutečně zajímavé.

Samsung a Huawei byly ovšem první, proto jsou na obě společnosti upřeny oči širší veřejnosti.

Letošní CES se zaměřilo hlavně na ohybatelné laptopy – nebojte, zatím není o co stát – a tento trend zřejmě jen tak neskončí. Ohebné displeje tu už zůstanou, i když jaká nakonec bude jejich použitelná a častá podoba, to lze těžko předvídat. Nositelný náramek téměř celý ve formě displeje, to si jsem časem schopný představit…

Zdroj: AndroidCentral

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Obrázek: Uber zvítězil nad Londýnem, alespoň na 18 měsíců
Uber zvítězil nad Londýnem, alespoň na 18 měsíců
Obrázek: Válka trochu jinak: Restrikce USA na dovoz sílí, celní válka s Čínou vrcholí
Válka trochu jinak: Restrikce USA na dovoz sílí, celní válka s Čínou vrcholí
Obrázek: Domácí bezpečnostní kamera v podobě létajícího dronu? Skvělý nápad, řekl si Amazon
Domácí bezpečnostní kamera v podobě létajícího dronu? Skvělý nápad, řekl si Amazon
Obrázek: Amazon oznámil vlastní cloudovou herní platformu Luna
Amazon oznámil vlastní cloudovou herní platformu Luna
Obrázek: Jak se vrátit ke starému vzhledu Facebooku? Pomohou rozšíření pro prohlížeče
Jak se vrátit ke starému vzhledu Facebooku? Pomohou rozšíření pro prohlížeče
Obrázek: VPN řešení pro firmy zcela zdarma? Synology překvapilo a nabízí licenci na svou VPN Plus až do září 2021
VPN řešení pro firmy zcela zdarma? Synology překvapilo a nabízí licenci na svou VPN Plus až do září 2021
Obrázek: Canon reaguje na nedostatek webkamer na trhu: Stačí fotoaparát a program do PC
Canon reaguje na nedostatek webkamer na trhu: Stačí fotoaparát a program do PC
Obrázek: Jak stahovat videa a hudbu z YouTube? Jde to snadno v prohlížeči, PC i na mobilu
98%
Jak stahovat videa a hudbu z YouTube? Jde to snadno v prohlížeči, PC i na mobilu
Obrázek: CCPA: Na „kalifornské GDPR“ nejsou firmy připraveny, mají obavy z hromadných žalob
CCPA: Na „kalifornské GDPR“ nejsou firmy připraveny, mají obavy z hromadných žalob

I u GDPR panovalo (a panuje) zmatení ohledně toho, na co vše se vztahuje, jak správně chránit data zákazníků a...

Zavřít