Studio Ninja Theory pracuje na nové akční adventuře s filmovými prvky a důrazem na propracované souboje, běžící na Unreal Enginu 5. Jestli začínají vývojáři pracovat na následovníkovy Senua’s Saga: Hellblade II však z nedávno zveřejněného inzerátu, v němž firma hledá soubojového designéra, nevyčteme.
Že začínají v Ninja Theory pracovat na nové hře, zase tak překvapivé není. Že dal studiu Microsoft zelenou k vývoji nového titulu, již dříve potvrdil Jez Corden z Windows Central. Otázkou však zůstává, zda půjde o pokračování ikonické série Hellblade, nebo o začátek něčeho zcela nového.

Hellblade sleduje příběh keltské válečnice Sanuy, jež se vydává do podsvětí severské mytologie, aby čelila vlastní temnotě. Zdroj: Se svolením Ninja Theory
S jistotou lze říci pouze to, že půjde o akční adventuru z pohledu třetí osoby s filmovými prvky běžící na Unreal Enginu 5. To by sedělo na Hellblade. Vývojáři by se mohli v rámci přirozeného vývoje pokusit tento hlavně audio-vizuálně zaměřený zážitek posunout na novou úroveň příklonem ke komplexnějšímu soubojovému systému.
Studio v současnosti hledá soubojového designéra. Na inzerát upozornil server GameGPU. Uchazeč by měl mít zkušenosti s Unreal Enginem 5, navrhováním soubojů s běžnými protivníky i bossy a jeho úkolem by mělo být rozšiřování možností hráčů – jinými slovy, poskytnutí hráčům více možností během soubojů.
Nad rámec soubojových sekvencí
„Jako designér soubojového systému budete úzce spolupracovat s týmem zkušených vývojářů na posouvání hranic bojového designu a spojování filmového stylu našich her s ještě větší svobodou a možnostmi pro hráče,“ píše studio v popisku pozice s tím, že nový systém zahrnuje plnohodnotné souboje i spontánní potyčky.

Hellblade 2 klade stejně jako jednička důraz na atmosféru a příběh. Zdroj: Se svolením Ninja Theory
Nepřátelé navíc mají reagovat i mimo soubojové sekvence. Pokud bychom se bavili o třetím Hellblade, šlo by o velký skok jinam. Souboje v obou dílech totiž vypadají tak, že nepřátelé jsou umístěni v předem připravených „arénách“ a při vstupu do nich se hra přepne právě do soubojové sekvence, z níž nelze vystoupit. Díky tomu působily souboje filmově, ale hráč neměl téměř žádnou svobodu ani možnosti, co dělat.
Nechme se překvapit, co pro nás Ninja Theory chystají. Hráči by rovněž uvítali druhý díl dostupný i na PS5. Zatím žádné nové informace o tom, zda se dočkáme, nejsou.
Zdroje: Ninja Theory, GameGPU