Facebook nyní vlastní nejlepší VR battle royale hru současnosti. Tvůrci POPULATION: ONE, hry podobné oblíbenému Fortnite, se zařadí po bok českého studia Beat Games, které Facebook koupil kvůli jejich úspěšné VR hře Beat Saber.
Battle royale hry patří v současnosti mezi ty nejpopulárnější. Vědom si je toho i Facebook, na jehož platformě Oculus je POPULATION: ONE k dispozici. Facebook navázal na svou strategii z dřívějších dob a studio úspěšné hry koupil a připojil k týmu vývojářů Oculus.
Facebook vidí ve virtuální realitě budoucnost a investuje do ní ohromné prostředky. Díky dřívější akvizici tvůrců VR headsetu Oculus má Facebook vlastní hardware, který je v mnoha ohledech tím nejlepším a zároveň nejdostupnějším na trhu. Potvrzuje to i současný úspěch VR headsetu Oculus Quest 2.
Oculus Rift definitivně končí, ať žije Oculus Quest. Chcete dobrý VR headset? Zuckerberg definitivně slíbil Oculus Quest Pro. Bezdrátový Oculus Air Link funguje, hry z PC přímo v headsetu.
Kvalitní VR hry jsou klíčem k rozšíření virtuální reality
POPULATION: ONE a další hry studia budou i nadále dostupná nejen pro headsety Oculus, ale i pro další podporované platformy jako doposud. Tým bude nadále pokračovat na vývoji nových i stávajících her. Stávající monetizační model hry je podobný zmíněné hře Fortnite, kde s mohou hráči odemknout bonusový obsah a výbavu. I zde by se nemělo nic změnit.
Facebook pokračuje v nákupu herních studií stojících za oblíbenými VR tituly, firma si totiž dobře uvědomuje, že bez kvalitního obsahu k masovému rozšíření VR pravděpodobně nedojde.
Zdroj: BigBoxVR