Platforma pro nákup her, knih, audiobooků a dalších služeb s charitativním nádechem Humble Bundle si od samého počátku zakládá na tom, že si uživatel vybírá, kam jeho peníze poputují – vývojářům, charitám či Humble Bundlu samotnému. To se ale může v budoucích měsících změnit.
Od konce května hodlá firma otestovat nový design obchodu, který odstraní dobře známé tři posuvníky, pomocí nichž si zákazník přesně definoval, kolik kam peněz dá. Omezení měl tento systém jen pomálu, nebyl problém věnovat naprostou většinu peněz jen charitám nebo jen vývojářům.
Humble launched over a decade ago with a bundle that featured the ability to pay-what-you-want and support charities. Today we’re sharing some updates coming to bundle pages and how they will help us continue to support charity. https://t.co/0sXM6dT0V0
— Humble Bundle (@humble) April 23, 2021
Jak se Humble Bundle rozhodne?
Což může být samozřejmě náročné pro udržení ziskovosti, ovšem důvody dalších kroků Humble Bundlu jisté nejsou. Teoreticky to může společnosti způsobovat problémy také u samotných developerů, kteří nemusí z her dostávat dostatečné množství financí, aby se jim vyplatilo platformu podporovat. Firma argumentuje především sjednocením systému, neboť třeba v případě standardního trvalého předplatného není možné výši darů pro charitu zvolit.
V novém navrhovaném systému bude mít uživatel na výběr ze dvou možností. 5 nebo 15 procent z objednávku daruje charitě a zbytek půjde vývojářům a Humble Bundlu; 15 % bude představovat maximum, které bude možné charitám dát.
Služba se stala terčem kritiky vlastní uživatelské základny po uveřejnění změn, a není jasné, zda se nakonec rozhodne experimentální novinku implementovat do výsledného nového designu. Je možné, že Humble Bundle nakonec nepříznivé reakce odradí, konec konců, co se týče financí, na dlouhodobé předplatitele spoléhá.
Zdroj: Kotaku
Úvodní fotografie: Pixabay