Zoom chce rozšířit své podnikání i mimo videohovory, kde nabízí svou oblíbenou službu. Poslední dva roky společnost údajně strávila vývojem vlastního kalendáře a e-mailu. Aplikace, interně známé jako Zmail a Zcal, by Zoom mohl oznámit na své výroční konferenci Zoomtopia v listopadu.
Na trhu je podobných řešení spousta. Konkurenční výhodou novinek by měla být úzká propojenost. Úspěch chystaných aplikací je v mnoha ohledech také důležitý pro další podnikání Zoomu. I přes čtvrtletní tržby ve výši 1,1 miliardy dolarů totiž došlo ke zpomalení růstu a k poklesu ceny akcií na úroveň před pandemií.
Navíc se Zoom ocitl ve stejné situaci, jakou v řeší řada společností konkurujících gigantům v podobě Googlu a Microsoftu. Mnoho podniků používá aplikace Workspace a Office 365, což jsou komplexní sady, které mohou pokrýt většinu potřeb uživatelů v oblasti produktivity. Obě společnosti navíc mají vlastní řešení pro videohovory, které je integrované do jejich služeb. Zoom to tedy nebude mít lehké. Google a Microsoft totiž strávili roky pilováním Gmailu a Outlooku a tyto produkty nyní dominují trhu s více než 70% podílem.
Více informací o chystaných novinkách se dozvíme již brzy. Konference Zoomtopia proběhne již 7. listopadu.