Disney zruší Hulu jako samostatnou službu: Pohltí ji Disney+

Mediální gigant Disney oznámil jednu z největších změn v oblasti streamingu za poslední roky. Služba Hulu se v příštím roce stane součástí Disney+.

Rozhodnutí přichází poté, co Disney v červnu převzal úplnou kontrolu nad službou Hulu od společnosti Comcast. Cílem je úspora nákladů a maximalizace zisku.

Obrázek: Disney zruší Hulu jako samostatnou službu: Pohltí ji Disney+

Disney se připojí k Netflixu a dalším společnostem, které přestaly zveřejňovat počty předplatitelů svých streamingových služeb Disney+, Hulu a ESPN+. Foto: Unsplash

Jedna aplikace pro veškerý obsah

Vytvoříme zábavný balíček, který spojí ty nejkvalitnější značky a franšízy, skvělou obecnou zábavu, dětské pořady, zprávy a špičkový sportovní obsah, to vše v jediné aplikaci,“ vysvětlil Iger během hovoru s investory.

Změna se dotkne především amerických uživatelů, kde fungují obě služby samostatně. Evropští diváci už dnes najdou obsah Hulu pod značkou Star v rámci Disney+.

Podle Igera uvidí uživatelé Disney+ místo dlaždice Star přímo značku Hulu už od letošního podzimu. Jde o první krok směrem k úplné integraci, která proběhne v roce 2026.

Co se změní pro předplatitele?

Samostatné předplatné Disney+ i Hulu zůstane až do finálního sloučení v roce 2026 i nadále dostupné. Disney chce zákazníkům nabídnout možnost volby. Buď si ponechají oddělené služby, nebo si vyberou balíček se vším dohromady.

Už v srpnu dostali předplatitelé Disney+ ochutnávku obsahu z Hulu. Mezi novinkami najdou filmy jako Návrh (2009) nebo seriály typu Nový start (2025).

Obrázek: Disney zruší Hulu jako samostatnou službu: Pohltí ji Disney+

Disney+ bude v budoucnu pravděpodobně jedinou značkou, pod kterou se spojí všechny streamovací služby vlastněné společností Disney. Foto: Se souhlasem Disney

Pro české diváky se přímo nic nemění, protože Hulu zde nikdy oficiálně nefungovalo. Obsah služby je v ČR už nyní dostupný prostřednictvím sekce Star v Disney+.

Sloučení má pomoci Disney+

Streamingová divize společnosti Disney vykázala dobré výsledky. Příjmy Direct-to-Consumer sekce, která zahrnuje Disney+, ESPN+ a Hulu, vzrostly o 6 % oproti předchozímu čtvrtletí. Služba Disney+ dosáhla 128 milionů předplatitelů, což představuje nárůst o 1,8 milionu.

Hulu si připsala 800 tisíc nových předplatitelů a dosáhla celkem 55,5 milionu uživatelů. Průměrný měsíční příjem na předplatitele mírně vzrost z 12,36 na 12,40 dolaru.

ESPN+ zůstala na 24,1 milionu předplatitelů, ale průměrný příjem na uživatele klesl z 6,58 na 6,40 dolaru. Disney očekává ve čtvrtém čtvrtletí nárůst předplatitelů Disney+ a Hulu o více než 10 milionů.

Zdroj: Disney, AOL

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Uvnitř moderní továrny na smartphony značky HONOR: Kde roboti vládnou a lidé jen dohlížejí
Neviditelné nebezpečí: Běžné spotřebiče znečišťují domácnosti škodlivými částicemi
Co se děje s telefonem předtím, než ho koupíte? Navštívili jsme testovací laboratoře značky HONOR
Recenze AI překladače Timekettle W4: Zkusili jsme mluvit česky v Číně a fungovalo to
Vybere si každý, i s nízkým rozpočtem. Vybrali jsme nejzajímavější herní notebooky
Češi, pozor na falešné e-shopy, bazary a podvodné SMS. Jak na bezpečné vánoční nákupy?
Recenze AI překladače Timekettle W4: Zkusili jsme mluvit česky v Číně a fungovalo to
Samsung Black Friday: Až 50 000 Kč sleva na televize a 40% bonus při nákupu dvou produktů