Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

Finanční ředitel japonské společnosti Sony Hiroki Totoki v rozhovoru pro server The Financial Times přiznal nedostatek nových originálních franšíz vytvořených od základů. Týká se to všech divizí firmy včetně té hlavní – videoherní. Základ úspěchu je podle něj vyrábět úplně nový obsah, nikoli jen rozšiřovat již stávající značky.

„Ať už jde o filmy, hry nebo anime, nemáme tolik originálního obsahu, který jsme ze začátku podporovali,“ sdělil podle serveru IGN Totoki. Skutečnost, že japonský gigant nemá tolik originálních franšíz, ho činí znevýhodněným oproti konkurenci.

Obrázek: Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

The Last of Us je nejúspěšnější sérií společnosti Sony. Zdroj: Se svolením: Naughty Dog

Sám Totoki si uvědomuje, že aby společnost v dlouhodobém horizontu dosáhla udržitelného růstu a vyšších zisků, musí od základu vytvářet nový obsah (a současně klidně rozšiřovat ten stávající), ať už hovoříme o filmech, hrách nebo seriálech.

Jeho slova se týkají i hlavní herní divize Sony stojící za několika opravdu významnými sériemi s obrovským dopadem na herní svět. Asi nejúspěšnějšími jsou The Last of Us a God of War. Obě série se rychle staly světovým megahitem.

Sony už má strategii

Herní divize Sony se v poslední době soustředila spíše na budování těchto značek a nyní pracuje hodně na remake a remastare titulech. Po vyjádření finančního ředitele byli někteří fanoušci Sony zmatení, zda jeho slova patří pouze herní divizi.

„Jeho komentář se týká společnosti Sony jako celku, nejen herní divize,“ vyjasnil jeden z uživatelů na Redditu. „Z tohoto hlediska si myslím, že bych souhlasil.“ Na druhou stranu, řada herních fanoušků by si jistě přála místo nových sérií pokračování těch zaniklých.

Obrázek: Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

Dočkáme se nové série jako God of War? Zdroj: Se svolením Sony

Třeba série Uncharted, stejně jako The Last of Us převedená i na televizní obrazovky, zaznívá často. Vzpomenout však musíme i na takové Bloodborne nebo Killzone. Na druhou stranu, co kdyby Sony přišlo s úplně novou značkou kvality takového The Last of Us?

Sony podle Totokiho investuje miliardy dolarů do nové strategie s cílem přinést větší množství originálního obsahu a nových značek. Strategie zahrnuje všechny divize Sony včetně PlayStation Studios. Tak se nechme překvapit.

Zdroje: IGN

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Obrázek: Konec vyhazování rozbitých spotřebičů: Philips vám umožní 3D tisk náhradních dílů přímo doma
Konec vyhazování rozbitých spotřebičů: Philips vám umožní 3D tisk náhradních dílů přímo doma
Obrázek: Brněnské výstaviště bude již po osmé hostovat herní konferenci Game Access
Brněnské výstaviště bude již po osmé hostovat herní konferenci Game Access
Obrázek: Velký návrat Intelu? Intel 18A má objednávku od Microsoftu, zájem má i Google
Velký návrat Intelu? Intel 18A má objednávku od Microsoftu, zájem má i Google
Obrázek: Jsou Pražáci opravdu atraktivnější než Brňáci? Experiment, kterému nevěříme
Jsou Pražáci opravdu atraktivnější než Brňáci? Experiment, kterému nevěříme
Obrázek: Jak poznat, že vám někdo naboural WhatsApp? Varovné signály, které byste neměli ignorovat
Jak poznat, že vám někdo naboural WhatsApp? Varovné signály, které byste neměli ignorovat
Obrázek: Kde sledovat mistrovství světa v hokeji? Online v prohlížeči, na mobilu i v PC bez internetu
Kde sledovat mistrovství světa v hokeji? Online v prohlížeči, na mobilu i v PC bez internetu
Obrázek: Češi, neklikejte na WhatsApp odkazy: Zákeřný typ podvodu se vydává za žádost o půjčku od kamaráda
Češi, neklikejte na WhatsApp odkazy: Zákeřný typ podvodu se vydává za žádost o půjčku od kamaráda
Obrázek: Další krabičku nepotřebujete: Překladač do kapsy zdarma nahradíte mobilním telefonem
Další krabičku nepotřebujete: Překladač do kapsy zdarma nahradíte mobilním telefonem