Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

Finanční ředitel japonské společnosti Sony Hiroki Totoki v rozhovoru pro server The Financial Times přiznal nedostatek nových originálních franšíz vytvořených od základů. Týká se to všech divizí firmy včetně té hlavní – videoherní. Základ úspěchu je podle něj vyrábět úplně nový obsah, nikoli jen rozšiřovat již stávající značky.

„Ať už jde o filmy, hry nebo anime, nemáme tolik originálního obsahu, který jsme ze začátku podporovali,“ sdělil podle serveru IGN Totoki. Skutečnost, že japonský gigant nemá tolik originálních franšíz, ho činí znevýhodněným oproti konkurenci.

Obrázek: Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

The Last of Us je nejúspěšnější sérií společnosti Sony. Zdroj: Se svolením: Naughty Dog

Sám Totoki si uvědomuje, že aby společnost v dlouhodobém horizontu dosáhla udržitelného růstu a vyšších zisků, musí od základu vytvářet nový obsah (a současně klidně rozšiřovat ten stávající), ať už hovoříme o filmech, hrách nebo seriálech.

Jeho slova se týkají i hlavní herní divize Sony stojící za několika opravdu významnými sériemi s obrovským dopadem na herní svět. Asi nejúspěšnějšími jsou The Last of Us a God of War. Obě série se rychle staly světovým megahitem.

Sony už má strategii

Herní divize Sony se v poslední době soustředila spíše na budování těchto značek a nyní pracuje hodně na remake a remastare titulech. Po vyjádření finančního ředitele byli někteří fanoušci Sony zmatení, zda jeho slova patří pouze herní divizi.

„Jeho komentář se týká společnosti Sony jako celku, nejen herní divize,“ vyjasnil jeden z uživatelů na Redditu. „Z tohoto hlediska si myslím, že bych souhlasil.“ Na druhou stranu, řada herních fanoušků by si jistě přála místo nových sérií pokračování těch zaniklých.

Obrázek: Nemáme dostatek originálních sérií, přiznal finanční ředitel Sony a slíbil změnu kurzu

Dočkáme se nové série jako God of War? Zdroj: Se svolením Sony

Třeba série Uncharted, stejně jako The Last of Us převedená i na televizní obrazovky, zaznívá často. Vzpomenout však musíme i na takové Bloodborne nebo Killzone. Na druhou stranu, co kdyby Sony přišlo s úplně novou značkou kvality takového The Last of Us?

Sony podle Totokiho investuje miliardy dolarů do nové strategie s cílem přinést větší množství originálního obsahu a nových značek. Strategie zahrnuje všechny divize Sony včetně PlayStation Studios. Tak se nechme překvapit.

Zdroje: IGN

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ASUS odhalil nejrychlejší OLED monitory a limitovanou edici grafiky RTX 5090
SpaceX intenzivně posiluje satelitní internet Starlink. Má už přes 8 100 družic
Skládací HONOR Magic V5 míří na český trh. Je levnější než Samsung Galaxy Z Fold 7 a promění se v tablet
Konec výměny baterek? Nové solární panely budou napájet klávesnice a senzory i ze světla žárovek
Google varuje před obřím únikem dat. 2,5 miliardy uživatelů Gmailu v ohrožení
Jste opravdový Applista? Těchto pět tipů by měl znát každý majitel iPhonu
Obrázek: Zkrachoval vám dodavatel fotovoltaiky? Nepropadejte panice, takto situaci vyřešíte
Zkrachoval vám dodavatel fotovoltaiky? Nepropadejte panice, takto situaci vyřešíte
Soukromé konverzace s ChatGPT byly dohledatelné ve vyhledávačích. Jak být o krok napřed?