Streamovací gigant Netflix zruší na trzích, kde už zavedl předplatné Standard s reklamami, předplatné Basic, a to i pro stávající klienty. Navíc plánuje zvýšit dosavadní ceny předplatného, neboť hodlá více investovat do vylepšení platformy. Zatím není jasné, o kolik si připlatíme.
Loňský rok byl pro streamovací službu Netflix zlomový. Zavedla nové předplatné s reklamami a zarazila sdílní hesel. Změny si však přichystala i na letošní rok. Většinu lidí přitom asi moc nepotěší. Bude totiž opět chtít více peněz.
Společnost hodlá zrušit předplatné Basic, tedy to nejlevnější. S ním se můžete dívat na firmy či seriály ve stejnou dobu pouze na jednom zařízení s rozlišením 720p. V Česku však zatím firma tohle předplatné, které vyjde na 199 korun měsíčně, nezruší.
K tomuto kroku přistoupí pouze na trzích, kde už provozuje předplatné Standard s reklamami. Tento tarif se zřejmě Netflixu vyplatil. Má totiž už 40 procent všech registrací na trzích, v nichž byl zaveden.
Předplatné Basic už na těchto trzích Netflix u nových a vracejících se zákazníků neumožňoval. Lidé, kteří ho už ale měli, si jej mohli ponechat, dokud jim předplatné nevyprší, napsal server The Verge. Nyní platforma tohle předplatné zruší i u stávajících předplatitelů.
Zdražování
Nejprve se změny projeví na trzích Kanady a Velké Británie. Další země budou postupně následovat. Kromě zrušení základního tarifu Basic na vybraných trzích plánuje Netflix i zvýšit stávající ceny předplatného (Standard a Premium).
Není jasné, kdy a na kterých trzích sazby zvedne. Jako důvod uvádí nové investice do rozvoje a vylepšení platformy. „S tím, jak investujeme do Netflixu a vylepšujeme jej, občas naše předplatitele požádáme, aby zaplatili něco navíc,“ napsala firma v dopise akcionářům.
Tato částka má odrážet veškerá vylepšení. Společnosti to podle dopisu pomáhá dosahovat růstu a zlepšování veškerých služeb. Netflix se už nemusí exodu diváků obávat. Ve čtvrtém loňském čtvrtletí získal dalších 13,1 milionu předplatitelů.
Celkem už má 247 milionů registrací. Předplatné s reklamami je nyní na 23 milionech aktivních uživatelích. Netflix vsadil na inzerci, protože finančně neutáhl podnikání předplatným. I to byl důvod zátahu proti „černým pasažérům“.
Zdroje: The Verge
fuj, předražené a prázdné.. to málo kvalitního si stáhnu zadarmo, tohle podporovat nehodlám
Prostě jste normální zloděj.
když Vám to pomůže, tak si stahujte třeba i kalhoty…
Přesně. Jako každý rozumný člověk. Blbec platí, chytrý šetří.
Konecne to zrusim. Stejne je tam kulovy.
Kde je kulový? Já vždy najdu dost dobrý věci. Co byste chtěla aby si herci vytrhávali jatra a streva nechápu
Fajn,mužete se Vy všichni vzít za ruce a společně si uživat Ženu za pultem a Majora Zemana !