Nové Hellblade s větším důrazem na souboje? Ninja Theory chystá akční adventuru

Studio Ninja Theory pracuje na nové akční adventuře s filmovými prvky a důrazem na propracované souboje, běžící na Unreal Enginu 5. Jestli začínají vývojáři pracovat na následovníkovi Senua’s Saga: Hellblade II však z nedávno zveřejněného inzerátu, v němž firma hledá soubojového designéra, nevyčteme.

Že začínají v Ninja Theory pracovat na nové hře, zase tak překvapivé není. Že dal studiu Microsoft zelenou k vývoji nového titulu, již dříve potvrdil Jez Corden z Windows Central. Otázkou však zůstává, zda půjde o pokračování ikonické série Hellblade, nebo o začátek něčeho zcela nového.

Obrázek: Nové Hellblade s větším důrazem na souboje? Ninja Theory chystá akční adventuru

Hellblade sleduje příběh keltské válečnice Sanuy, jež se vydává do podsvětí severské mytologie, aby čelila vlastní temnotě. Zdroj: Se svolením Ninja Theory

S jistotou lze říci pouze to, že půjde o akční adventuru z pohledu třetí osoby s filmovými prvky běžící na Unreal Enginu 5. To by sedělo na Hellblade. Vývojáři by se mohli v rámci přirozeného vývoje pokusit tento hlavně audio-vizuálně zaměřený zážitek posunout na novou úroveň příklonem ke komplexnějšímu soubojovému systému.

Studio v současnosti hledá soubojového designéra. Na inzerát upozornil server GameGPU. Uchazeč by měl mít zkušenosti s Unreal Enginem 5, navrhováním soubojů s běžnými protivníky i bossy a jeho úkolem by mělo být rozšiřování možností hráčů – jinými slovy, poskytnutí hráčům více možností během soubojů.

Nad rámec soubojových sekvencí

„Jako designér soubojového systému budete úzce spolupracovat s týmem zkušených vývojářů na posouvání hranic bojového designu a spojování filmového stylu našich her s ještě větší svobodou a možnostmi pro hráče,“ píše studio v popisku pozice s tím, že nový systém zahrnuje plnohodnotné souboje i spontánní potyčky.

Obrázek: Nové Hellblade s větším důrazem na souboje? Ninja Theory chystá akční adventuru

Hellblade 2 klade stejně jako jednička důraz na atmosféru a příběh. Zdroj: Se svolením Ninja Theory

Nepřátelé navíc mají reagovat i mimo soubojové sekvence. Pokud bychom se bavili o třetím Hellblade, šlo by o velký skok jinam. Souboje v obou dílech totiž vypadají tak, že nepřátelé jsou umístěni v předem připravených „arénách“ a při vstupu do nich se hra přepne právě do soubojové sekvence, z níž nelze vystoupit. Díky tomu působily souboje filmově, ale hráč neměl téměř žádnou svobodu ani možnosti, co dělat.

Nechme se překvapit, co pro nás Ninja Theory chystají. Hráči by rovněž uvítali druhý díl dostupný i na PS5. Zatím žádné nové informace o tom, zda se dočkáme, nejsou.

Zdroje: Ninja Theory, GameGPU

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
NVIDIA investuje do Intelu: Vzniknou procesory s integrovanou grafikou RTX
Obrázek: Test MOVA V50 Ultra: Robovysavač přeleze extrémně vysoké prahy, pohlídá domácnost a vytře horkou vodou
94%
Test MOVA V50 Ultra: Robovysavač přeleze extrémně vysoké prahy, pohlídá domácnost a vytře horkou vodou
iPhone 17 Pro s čipem A19 Pro nemá konkurenci. Mobilní čip předčí i výkonné procesory pro PC
Obrázek: Vychlazená sodovka tekoucí přímo z kohoutku? Chytré řešení od Teka vám přefiltruje vodu a odstraní mikroplasty
Vychlazená sodovka tekoucí přímo z kohoutku? Chytré řešení od Teka vám přefiltruje vodu a odstraní mikroplasty
Google varuje před obřím únikem dat. 2,5 miliardy uživatelů Gmailu v ohrožení
Jste opravdový Applista? Těchto pět tipů by měl znát každý majitel iPhonu
Obrázek: Zkrachoval vám dodavatel fotovoltaiky? Nepropadejte panice, takto situaci vyřešíte
Zkrachoval vám dodavatel fotovoltaiky? Nepropadejte panice, takto situaci vyřešíte
Soukromé konverzace s ChatGPT byly dohledatelné ve vyhledávačích. Jak být o krok napřed?