Estonský scale-up Pipedrive pomáhá prostřednictvím svých nástrojů malým a středním firmám růst. Mezi ně se řadí například kanadský antikvariát Second Bind, který po přechodu na CRM platformu Pipedrive zdvojnásobil počet zákazníků, zvýšil obrat o 80 % a zároveň zaznamenal zrychlení svého prodejního procesu o 40 %. Antikvariát Second Bind plánuje na základě nově získaných dat rozšířit své služby po celé Kanadě a také do USA.
„Přechod na Pipedrive byl rychlý, využívání tohoto ekosystému nám výrazně snížilo množství potřebného softwaru a výši nákladů na něj. Zároveň jsme mohli spojit řadu funkcí, které dříve potřebovaly samostatné nástroje. Pipedrive se stal naším centrálním hubem, kde se sbíhají všechna data firmy. Bez ohledu na to, jaké změny ve svých procesech v budoucnu provedeme a jaké nové nástroje začneme používat,“ uvádí Ershad Anari, CEO Second Bind.
Společnost Second Bind začala používat Pipedrive kvůli růstu a škálování. Firma zprvu používala nástroj pro řízení projektů, kterému však chyběla komunikace se zákazníky, a poté nástroj pro správu potenciálních zákazníků, který postrádal funkce plánování. Second Bind tedy hledal způsob, jak sjednotit veškeré potřebné funkce do jednoho nástroje.
Nárůst obratu o 80 % díky automatizaci
„Od doby, kdy jsme začali používat Pipedrive, vzrostl náš obrat o 80 %. Výrazně jsme se rozrostli díky automatizaci a nasazení nástrojů z dílny Pipedrive, které nám opravdu pomohly při každodenní práci. Od implementace jsme zvýšili počet leadů – potenciálních zákazníků – o více než 100 %. Zároveň jsme urychlili prodejní proces o 40 % a dokážeme tak fungovat efektivněji,“ dodává Ershad Anari.
Second Bind nyní využívá LeadBooster, Workflow Automation a další nástroje z Pipedrive Marketplace. LeadBooster umožňuje klientům používat na svých webových stránkách doplňky Chatbot, Live Chat a Web Forms. Součástí balíčku LeadBooster je také samostatný nástroj Prospector, který umožňuje filtrování potenciálních prospektů v databázi více než 400 milionů kvalifikovaných byznysových kontaktů po zadání profilu ideálního zákazníka. Nástroj Workflow Automation zprostředkovává automatizaci běžných a opakujících se administrativních úkolů a šetří čas na nich strávený. V neposlední řadě díky doplňkům z Pipedrive Marketplace mohou uživatelé používat nativně integrované aplikace – Zapier, Slack, WhatsApp, Google Meet, Asana a mnoho dalších. Díky těmto nástrojům v čele s LeadBoosterem, který byl vyvinut pražským týmem Pipedrive, očekává Second Bind růst o 75–100 %.
„V souvislosti s rychlostí digitalizace je kladen stále větší důraz na rychlost a nativní integrace populárních nástrojů do jedné CRM platformy. Jmenovitě se jedná například o aplikace WhatsApp, Facebook Messenger či Slack, které není nutné díky ekosystému Pipedrive otevírat zvlášť, ale lze je používat přímo přes naši platformu. Uživatelé tak mají data přehledně na jednom místě. Nativní integrace pokrývají celý prodejní cyklus a pomáhají malým a středním podnikům rychleji růst,“ vysvětluje Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.
Zdroj: Pipedrive