13 milionů prodaných kopií, a to se všemi zahrnutými žádostmi o vrácení peněz a s tím, že hru momentálně nelze koupit na PlayStationu.
Hru si předplatilo přibližně 8 milionů hráčů ještě před vydáním, zbytek si hru koupil krátce po dni vydání. Firmy se počty prodejů obvykle nechlubí, pokud si hra nevede velmi dobře – a Cyberpunk si vede přímo výtečně.
Přes bezprecedentní krok PlayStationu, obrovské technické potíže a chybovost na konzolích je Cyberpunk výtečnou hrou, která nás uchvátila, a svoje kvality očividně mezi hráči ukazuje i přes silně nezdařilý start.
Hra za prvních 10 dní dostupnosti vydělala nějakých 780 milionů dolarů, čímž se dostává do velmi prestižní společnosti – Red Dead Redemption 2, se kterým je Cyberpunkem právem často srovnáván, vydělal za dva dny asi 725 milionů dolarů, Call of Duty: Modern Warfare vydělalo 600 milionů za první tři dny. Čísla Cyberpunku tak vypadají více než dobře, a to prodejům není ani zdaleka konec. První slevové akce po velkých patchích a připravovaná DLC zdarma hrají CD Projektu do karet.
První týden je u PC her nesmírně důležitý, právě v něm se ukáže, za hra vydělala a uspěje. Cyberpunk tento klíčový moment úspěšně překonal, i přes nutnost vracení peněz některým zklamaným zákazníkům. Mezi nejlépe prodávanými hrami všech dob ještě není, ale také má ještě nějaký ten čas. Na špičce žebříčku je Minecraft s více než 200 miliony prodaných kopií a GTA 5 s více než 135 miliony. Cyberpunk také překonal dosavadní rekord Steamu.
CD Projekt RED je v problémech s investory – po zveřejnění agresivní strategie Sony klesly akcie firmy o 22 %, přestože se odrazily zpět. Investoři jsou velmi nespokojení, což je vzhledem ke smýšlení většiny akcionářů běžné, ovšem výtečná čísla po finanční stránce by je měla uklidnit.
Cyberpunk se také bezpochyby, obzvláště v USA, octne pod palbou pro své futuristické, přirozené vyobrazování nahoty, jiných sexuálních orientací (k nimž někteří dodávají, že jsou archetypální či stereotypní) a celkově kontroverzních témat. CD Projekt jen pokračuje v tom, s čím začal už v Zaklínači – a je to dobře. Přehnaná a zbytečná korektnost videohernímu průmyslu pouze škodí, a cyberpunková tématika si může dovolit se sexualitou pořádně vyhrát.
Zdroj: Engadget, Twitter