Uživatelé si opět stěžují na problémy se sociální sítí Twitter, která v záplavě změn čelí řadě výpadků a problémů.
Od převzetí sociální sítě Twitter Elonem Muskem dochází k problémům pravidelně. Řada změn, které mají vést především ke zvýšení příjmů a úsporám ne vždy vychází podle plánu a jinak tomu není ani tentokrát.
Řada uživatelů si ve středu v noci stěžovala na problémy s odesíláním tweetů, kdy jim byla zobrazována hláška „Překročili jste denní limit poštu poslaných tweetů.“ Denní limit je však stanoven na 2 400 tweetů a uživatelé jej nepřekročili. Problémy se objevily také se zobrazením zpráv mezi uživateli či při snaze o přidání odběru.
Monetizace nebo konec twitteru? pic.twitter.com/w5OhFeG9F5
— Ondřej Škoda 💙💛 (@cfrketx) February 8, 2023
Konec oblíbených aplikací 3. stran
Problém se objevil těsně před plánovaným vypnutím API, které používaly aplikace 3. stran pro přístup k datům sociální sítě. Fungovat tak zcela přestala např. populární aplikace Tweetdeck. I zde jsou hlavním důvodem úspory a snaha o co nejvyšší zobrazení reklam.
Zdá se však, že po půlnoci již posílání zpráv opět funguje. Nefunguje však pro změnu např. stránka podpory. Počet problémů se zvýšil od doby, kdy se Elon Musk se svým týmem snaží o snížení nákladů na provoz Twitteru, což se mu podle posledních vyjádření údajně úspěšně podařilo. Doufejme tedy, že se situace brzy ustálí a výpadky vymizí.