Reklamy na Netflixu budou, ale jen v USA – výměnou za levnější předplatné

Streamovací (stále ještě) obr Netflix pro magazín The Hollywood Reporter potvrdil, že do konce letošního roku přidá možnost sledovat Netflix za nižší měsíční poplatky – ale divák za to bude muset sledovat reklamy.

O možnosti přidání nové úrovně předplatného s reklamami se spekuluje už od května, své budoucí plány však Netflix poprvé oficiálně potvrdil až nyní.

Obrázek: Reklamy na Netflixu budou, ale jen v USA – výměnou za levnější předplatné

Zdroj: Pixabay

Nová varianta má přilákat nové potenciální zákazníky, kteří si měsíční předplatné nemohou dovolit nebo za něj zkrátka nechtějí platit tolik peněz – ale nevadí jim u oblíbených seriálů či filmů sledovat reklamy, podobně jako u tradičního televizního vysílání.

Levněji, ale s reklamami

U standardního předplatného se reklamy nevyskytnou, s největší pravděpodobností navíc model firma nejprve otestuje pouze ve Spojených státech. Něco podobného plánuje také přímý konkurent Disney+, který nedávno dorazil do Česka a který také hodlá do konce letošního roku otestovat reklamy – nejprve v USA a pokud se „varianta zdarma“ osvědčí, pak s ní bude expandovat do Evropy a zbytku světa.

Obrázek: Reklamy na Netflixu budou, ale jen v USA – výměnou za levnější předplatné

Zdroj: Pixabay

S tím, jak se zvyšuje počet služeb, které po uživatelích požadují měsíční předplatné, se ale také logicky tříští základna zákazníků, co jsou ochotní pravidelně platit; obzvláště s blížící se ekonomickou krizí a rychle rostoucí inflací může být pro streamovací obry těžké udržet si současnou popularitu a diváckou základnu.

Pro Netflix to platí dvojnásob – v poslední době se mu zrovna moc nedaří. Levnější předplatné s reklamami může představovat cestu kupředu, ale server musí svou strategii prodat a nastavit správně cenu.

Podobnou strategii už v praxi testuje HBO Max, ovšem rovněž jen v USA.

Zdroj: THR

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
AI ve videoherním průmyslu? Špatný kreativní tvůrce, což je štěstí, říká vývojář
Obrázek: Automobilka Chery je nováčkem na českém trhu. Zatím má jen spalovací a hybridní SUV, ale s cenou pod milion
Automobilka Chery je nováčkem na českém trhu. Zatím má jen spalovací a hybridní SUV, ale s cenou pod milion
Obrázek: Black Friday u Xiaomi: Aktuálně ušetříte tisíce korun nejen za smartphony, chytrá televize spadla pod 12 000 Kč
Black Friday u Xiaomi: Aktuálně ušetříte tisíce korun nejen za smartphony, chytrá televize spadla pod 12 000 Kč
Méně emisí, více výkonu: Vědci chtějí přesunout datová centra na oběžnou dráhu
Samsung Black Friday: Až 50 000 Kč sleva na televize a 40% bonus při nákupu dvou produktů
Foťte mobilem jako profesionál. Tipy a triky na focení s Xiaomi 15T Pro
Google varuje před obřím únikem dat. 2,5 miliardy uživatelů Gmailu v ohrožení
Jste opravdový Applista? Těchto pět tipů by měl znát každý majitel iPhonu