Pozor na nekvalitní hry na Steamu: Některé jsou tak špatné, že by ani neměly být na prodej

Letošní červenec se nedočkáme žádného nového AAA titulu od velkých herních společností a tak se musíme podívat, co vydali nezávislí indie vývojáři.

Už při pouhém spuštění obchodu Steam a rozkliknutí okénka “Nově vydané” uvidíme nespočet her, kterých bylo od 1. července vypuštěno několik desítek, ale jen pár z nich vzbudí zájem. Bohužel mezi nimi najdeme i takové, které dobře vypadají na stránkách obchodu, ale realita je úplně jiná. A to je i případ hry Infiltration, která v obchodě stojí nízké 2,99 eura (kolem 75 Kč).

Sci-fi střílečka, nebo jen snaha vytahat z hráčů peníze?

Infiltration se vás už v obchodě snaží přesvědčit, že se jedná o sci-fi střílečku z pohledu třetí osoby s jednoduchými hlavolamy. Obrázky ze hry ukazují grafickou krásu nejnovější verze Unreal Engine, ale to je ten hlavní problém.

Celá hra je pouze postavena na oficiálním návodu jak vytvářet hry na Unreal Engine. Vývojář použil vše, co tento oficiální návod (dostupný na https://docs.unrealengine.com/latest/INT/ ) nabízí a vydává to jako originální hru. Všechny animace, prostředí i vzhled postavy hráče a nepřátel jsou ty samé, jako jsou dostupné v oficiálním návodu.  Ve hře je dokonce zkopírované celé video, které nemá se hrou nic společného, kromě vzhledu postav. Jednoduše řečeno, to co hra nabízí, si může pomocí návodu vytvořit každý.

Hra nemá ani možnost změnit nastavení ovládání nebo grafiky a to má za následek, že je uzavřena na maximálním nastavení. Jediné, co si můžete nastavit, je rozlišení. Už to, ukazuje na nezkušenost vývojáře.

Kampaň ve hře chybí

Infiltration momentálně nabízí Prologue, kde si osvojíte základní ovládání vašeho herního charakteru.  Hra vás potom zavede jednoduchým koridorem do místnosti se střelnicí, kde zmáčknutím tlačítka E zlikvidujete svého prvního nepřítele. Žádný komplexní systém boje na blízko zde není vůbec zabudovaný a všechny souboje bez zbraní jsou zde vyřešeny tímto jednoduchým způsobem- zmačkni klávesu. Na pultu leží pistole, kterou si zde vyzkoušíte, v klasickém tréninku zasáhni několikrát střed terčů. Poté získáte klíč, kterým si odemknete dveře, kde naleznete útočnou pušku a několik zásobníků.

Střelba ze zbraní (Gunplay) je jednoduchá a nebude vám dělat problém se trefit do hlav nepřátel, kteří na vás bezhlavě nabíhají pouze s nožem. Dále vás koridor dovede do místnosti, kde musíte složit heslo ke dveřím, které je na tři časti rozdělené a schované v různých skřínkách. Když otevřete dveře tak musíte sestavit ventil, který leží na pultu, a vložit jej do místa kam patří. Jeho použitím snížíte dosah plamenů, které vám brání v získání dalšího klíče. A to je to ,na čem hratelnost hry stojí. Je zde pár míst, kde si trošku zaskáčete ,ale jinak je to pořád to samé. Různorodost nepřátel se zde taky nekoná. Celou dobu na vás nabíhají ti samí nepřátelé, kteří si po pár minutách ve hře změní kabáty z hnědých na červené.

Kampaň ve hře momentálně není a vývojář ji slibuje přidat během roku 2018. To je asi jediná naděje této hry, která v momentálním stavu rozhodně není ničím zajímavá. Jestli se mu povede vytvořit aspoň trochu zajímavé úrovně, tak by se dalo i přehlednout, že se jedná pouze o hru vytvořenou podle oficiálního návodu.

Raději investujte jinam

Hratelnost hry je průměrná a není ničím zajímavá. Vše dohrajete během 30 minut a zjistíte, že to není něco, k čemu byste se chtěli vrátit a zahrát si znovu. Jedná se o případ, kdy se slabá hratelnost a propracovanost herních mechanik schovává za grafický kabátek Unreal Engine a snaží se vás skrze něj nalákat ke koupi. Infiltration v současném stavu nestojí za váš čas a vaše peníze i když je cena velmi nízká.

+ Grafika

+ Gunplay

– Obsah hry

– Prostředí/desing úrovní

– Jeden typ nepřátel

– Chybí nastavení grafiky a ovládání

Blockchain a kryptoměny Chytrá domácnost Chytrá města Chytrá zábava Chytrá zařízení Chytré aplikace Chytré automobily Chytré technologie IoT Průmysl 4.0 Tiskové zprávy
Pětileté čekání je u konce, jde získat poslední Steam achievement pro The Stanley Parable

Jedna z nejzajímavějších výpravných videoher vůbec byla plná bláznivých nápadů, skvělého narativu...

Spoluzakladatel Microsoftu Paul Allen prohrál boj s rakovinou. Bylo mu 65 let

Jde o smutnou zprávu pro svět moderních technologií, neboť jej opustil...

YouTube postihl masivní výpadek služeb, trval přes hodinu

AKTUALIZACE: od 5:05 již YouTube plně funguje. Kolem půl čtvrté ráno...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Windows Game Mode: Nárůst FPS ve hrách zatím jen o 2-5 %

Podle prvních informací je po zapnutí nové funkce nárůst FPS ve hrách zanedbatelný, ale rozdíl se projeví. Experimentální funkce dokáže...