ACTIVE 24 se mění na Websupport: Data se časem přesunou na Slovensko

Hostingová společnost ACTIVE 24 se spojí se značkou Websupport, pod kterou bude již brzy nabízet své služby. Data českých zákazníků se časem přesunou do moderního hostingového centra v Bratislavě, které splňuje standard TIER III a současně dojde k přechodu na nový administrační systém. Co se změní a jaké novinky spojení přinese?

Jeden z největších českých poskytovatelů hostingových a doménových služeb brzy změní název. ACTIVE 24 se sloučí se značkou Websupport. Pro uživatele to bude znamenat několik změn.

Značky Websupport a ACTIVE 24 patří pod skupinu Loopia Group, jejíž vlastníkem je dánská společnost Axcel. Firma ACTIVE 24, s.r.o. bude své služby provozovat právě pod značkou Websupport. Vlastnické pozadí firmy se nijak nezměnilo. Změní se však značka, pod kterou budou služby poskytování koncovým zákazníkům. ACTIVE 24 se spojí s Websupportem, zanikne jako samostatná značka a vznikne tak jeden velký celek.

Pod vzniklou skupinu spadá 570 000 registrovaných domén a 210 000 zákazníků v rámci regionu střední a východní Evropy. Patří tak k jednomu z největších poskytovatelů hostingových a doménových služeb.

Obrázek: ACTIVE 24 se mění na Websupport: Data se časem přesunou na Slovensko

Maskot Websupportu. Spojením chce skupina posílit svou pozici na trhu. Foto: Freepik

Jak to bude s daty a servery? Část se přesune na Slovensko

Jak uvádí oficiální webové stránky, servery a služby uživatelů se přesunou na Slovensko. Podle informací redakce inSmart.cz tomu jinak bude pouze v případě Windows serverů, které nadále zůstanou hostované v českém datacentru.

Společnost bude zákazníky před přesunem dat kontaktovat e-mailem a pokud bude požadována součinnost, např. pokud klient nepoužívá DNS od ACTIVE 24, bude o potřebných změnách včas informován.

Přechodu se vyhnout nelze a uživatelé tak budou v nejbližších měsících muset postupně přejít pod Websupport. Znamenat to pro ně bude především jiné administrační rozhraní WebAdmin a vylepšenou DNS infrastrukturu, která lépe odolá případným DDoS útokům. Na kvalitě služeb by zákazník neměl poznat žádný rozdíl. Platí to i o 24/7 podpoře, která pro Českou republiku nadále zůstane pod taktovkou původního týmu v pražských kancelářích.

Zdroj: Websupport, redakce inSmart.cz

Obrázek: Nejlepší telefony v Česku: Jaký vybrat, pokud chcete to nejlepší?
Nejlepší telefony v Česku: Jaký vybrat, pokud chcete to nejlepší?
Obrázek: Štve vás umístění tlačítka Start ve Windows 11 na střed? Takto to můžete napravit
Štve vás umístění tlačítka Start ve Windows 11 na střed? Takto to můžete napravit
Obrázek: Recenze IQOS ILUMA i PRIME: Smartphone mezi nahřívanými tabákovými výrobky
Recenze IQOS ILUMA i PRIME: Smartphone mezi nahřívanými tabákovými výrobky
Obrázek: Konec jedné éry: Muskova společnost SpaceX se připravuje na likvidaci Mezinárodní vesmírné stanice
Konec jedné éry: Muskova společnost SpaceX se připravuje na likvidaci Mezinárodní vesmírné stanice
Obrázek: Štve vás umístění tlačítka Start ve Windows 11 na střed? Takto to můžete napravit
Štve vás umístění tlačítka Start ve Windows 11 na střed? Takto to můžete napravit
Obrázek: Jak vytěžit z Black Friday nabídky Samsungu co největší slevu? Poradíme, jak fungují výkupy a cashback
Jak vytěžit z Black Friday nabídky Samsungu co největší slevu? Poradíme, jak fungují výkupy a cashback
Obrázek: Black Friday letos odstartoval extrémně brzy: Jak si ověřit, že je sleva skutečná?
Black Friday letos odstartoval extrémně brzy: Jak si ověřit, že je sleva skutečná?
Obrázek: Jak vyfotit kometu mobilem? 5 tipů, jak dosáhnout skvělých výsledků
Jak vyfotit kometu mobilem? 5 tipů, jak dosáhnout skvělých výsledků