Active24 se mění na Websupport: Data se časem přesunou na Slovensko

Hostingová společnost Active24 se spojí se značkou Websupport, pod kterou bude již brzy nabízet své služby. Data českých zákazníků se časem přesunou do moderního hostingového centra v Bratislavě, které splňuje standard TIER III a současně dojde k přechodu na nový administrační systém. Co se změní a jaké novinky spojení přinese?

Jeden z největších českých poskytovatelů hostingových a doménových služeb brzy změní název. Active24 se sloučí se značkou Websupport. Pro uživatele to bude znamenat několik změn.

Značky Websupport a ACTIVE 24 patří pod skupinu Loopia Group, jejíž vlastníkem je dánská společnost Axcel. Firma ACTIVE 24, s.r.o. bude své služby provozovat právě pod značkou Websupport. Vlastnické pozadí firmy se nijak nezměnilo. Změní se však značka, pod kterou budou služby poskytování koncovým zákazníkům. Active24 se spojí s Websupportem, zanikne jako samostatná značka a vznikne tak jeden velký celek.

Pod vzniklou skupinu spadá 570 000 registrovaných domén a 210 000 zákazníků v rámci regionu střední a východní Evropy. Patří tak k jednomu z největších poskytovatelů hostingových a doménových služeb.

Obrázek: Active24 se mění na Websupport: Data se časem přesunou na Slovensko

Maskot Websupportu. Spojením chce skupina posílit svou pozici na trhu. Foto: Freepik

Jak to bude s daty a servery? Část se přesune na Slovensko

Jak uvádí oficiální webové stránky, servery a služby uživatelů se přesunou na Slovensko. Podle informací redakce inSmart.cz tomu jinak bude pouze v případě Windows serverů, které nadále zůstanou hostované v českém datacentru.

Společnost bude zákazníky před přesunem dat kontaktovat e-mailem a pokud bude požadována součinnost, např. pokud klient nepoužívá DNS od Active24, bude o potřebných změnách včas informován.

Přechodu se vyhnout nelze a uživatelé tak budou v nejbližších měsících muset postupně přejít pod Websupport. Znamenat to pro ně bude především jiné administrační rozhraní WebAdmin a vylepšenou DNS infrastrukturu, která lépe odolá případným DDoS útokům. Na kvalitě služeb by zákazník neměl poznat žádný rozdíl. Platí to i o 24/7 podpoře, která pro Českou republiku nadále zůstane pod taktovkou původního týmu v pražských kancelářích.

Zdroj: Websupport, redakce inSmart.cz

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Obrázek: Letadla bez pilotů: Airbus sází na umělou inteligenci
Letadla bez pilotů: Airbus sází na umělou inteligenci
Obrázek: Česká umělá inteligence dobývá vesmír. Analyzovat satelitní snímky dokáže i mimo Zemi
Česká umělá inteligence dobývá vesmír. Analyzovat satelitní snímky dokáže i mimo Zemi
Obrázek: Kvalitativní vs. kvantitativní analytika aneb proč je důležité mít obojí
Kvalitativní vs. kvantitativní analytika aneb proč je důležité mít obojí
Obrázek: Telefon s tabletem uvnitř: Nový Galaxy Z Fold4 je levnější a výkonnější
Telefon s tabletem uvnitř: Nový Galaxy Z Fold4 je levnější a výkonnější
Obrázek: Přečtěte si příchozí zprávu, aniž by to kdokoliv věděl
Přečtěte si příchozí zprávu, aniž by to kdokoliv věděl
Obrázek: Jak zmizet z internetu beze stopy?
Jak zmizet z internetu beze stopy?
Obrázek: Preferujete kancelář? Jak na práci z domova, i když ji nechcete
Preferujete kancelář? Jak na práci z domova, i když ji nechcete
Obrázek: Jak přenést WhatsApp do nového telefonu? S Googlem i bez něj
Jak přenést WhatsApp do nového telefonu? S Googlem i bez něj