Kampaň Chci výhodnější tarif zná výslednou nabídku! T-Mobile, Vodafone ani O2 názor zákazníků nezajímá

Časopis dTest se tento rozhodl zburcovat veřejnost a rozjel v květnu kampaň za výhodnější tarify. Cílem bylo nabrat co nejvíce lidí, kteří nejsou spokojeni s nabídkou svého operátora a s pákou v podobě masy lidí přitlačit na stávající operátory. Aukce proběhla tento týden a světe div se, žádný z velkého tria operátorů se jí nezúčastnil. Vítěze ale nakonec má.

Více než 100 000 lidí, kteří se rozhodli, že se zaregistrují na webu projektu už je masa, kterou na našem trhu nelze přehlížet. Hlavní myšlenkou bylo nejprve zjistit, co zákazníci na našem trhu chtějí a poté oslovit operátory, kdo z nich nabídne nejlepší cenu. Na základě dat od zaregistrovaných uživatelů, vybral dTest čtveřici tarifů, které lidé nejčastěji požadovali. V pátek 9. června konečně došlo k aukci.

Obrázek: Kampaň Chci výhodnější tarif zná výslednou nabídku! T-Mobile, Vodafone ani O2 názor zákazníků nezajímá

Názor zákazníků je nezajímá, T-Mobile, Vodafone ani O2 se aukce nezúčastnili…

Vzhledem k situaci na našem trhu se asi nelze divit, že se velká trojice tváří, jako by se nechumelilo a aukce se nezúčastnil ani jeden z operátorů. Ignorace zákazníků a kličkování v legislativě je pro velké operátory v ČR denní chléb. Zas tak tedy nepřekvapí, že nakonec se svou nabídkou vyhrál virtuál Mobil od ČEZ, který nabídl následující ceny balíčků.

Obrázek: Kampaň Chci výhodnější tarif zná výslednou nabídku! T-Mobile, Vodafone ani O2 názor zákazníků nezajímá

Tarif A nevypadá vůbec špatně a odpovídá přibližně polovině standardní ceny u velkých operátorů. S daty je to ale horší.

Ani jeden ze tří velkých síťových operátorů se soutěže o více než sto tisíc zákazníků nezúčastnil, což mnohé vypovídá o jejich přístupu k českým spotřebitelům. V aukci byly vypsány ještě další dva tarify nabízející 1000 minut, 500 SMS a 500 MB, respektive 9999 minut, stejný počet SMS a 2000 MB. Ty však nebyly vysoutěženy žádným ze zúčastněných operátorů,“ zmiňuje v informačním e-mailu Martin Černý, ředitel dTestu.

Důvodem je především situace na českém telekomunikačním trhu. Tedy fakt, že virtuální operátoři nemají možnost nabízet konkurenceschopné ceny velkých objemů dat. Nakupují data od velkých síťových operátorů za tak vysoké velkoobchodní ceny, že jim nedovolují jít s cenou pro koncového zákazníka o mnoho níže.

Obrázek: Krizi překonáme díky umělé inteligenci a zelené energii, tvrdí český podnikatel
Krizi překonáme díky umělé inteligenci a zelené energii, tvrdí český podnikatel
Obrázek: Recyklovatelný dům z 3D tiskárny? Chystá se revoluce v bydlení
Recyklovatelný dům z 3D tiskárny? Chystá se revoluce v bydlení
Obrázek: Android AirTag: Google chce vlastní sledovací přívěsek, má být přesnější než Apple
Android AirTag: Google chce vlastní sledovací přívěsek, má být přesnější než Apple
Obrázek: Google se bojí. Microsoft s OpenAI spolupracují na vylepšení vyhledávače Bing
Google se bojí. Microsoft s OpenAI spolupracují na vylepšení vyhledávače Bing
Obrázek: Recenze: Česká čistička vzduchu GARNI 45T OneCare obstála na výbornou
93%
Recenze: Česká čistička vzduchu GARNI 45T OneCare obstála na výbornou
Znečištěný vzduch
Čistíte si doma vzduch? Co znamená PM 2.5 a jaký mohou mít nečistoty vliv na vaše zdraví?
Obrázek: Blíží se kometa, kterou můžete vidět pouze jednou za 50 000 let. Jak ji sledovat?
Blíží se kometa, kterou můžete vidět pouze jednou za 50 000 let. Jak ji sledovat?
Obrázek: Konec složitostem. Novinka ve WhatsAppu ušetří hodiny se zálohováním
Konec složitostem. Novinka ve WhatsAppu ušetří hodiny se zálohováním